fredag 19 april 2013

My bros!

Pengarna ska ju rulla heter det ju.Givetvis ett stort hål i kassan när jag nu laddar in två topp offline cyklar.

Jag är ju rätt bortskämd med fina cyklar och dessa lovar även dom gott.

Mtb;n har grym färg matchning och landar runt 8 kg ur kartong.
Har dock räknat lite på lättningar och en singelspeed variant till vasan kanske skulle kunna nå ner runt 7 kg.
Men jag kör nog fox gaffeln större delen av säsongen så vi får se hur mycket lättningar jag orkar hålla på med..Nöjer med o fokusera på form några månader till.

Både jobbigt o lite lurigt och gå och vänta på att få göra vår adoptionsresa.Sist  det begav sig fick vi vänta 8 månader på besked sedan skulle vi resa på 8 dagar.Försöker därför köra en hel del tävlingar.
 Hammarö nästa.

Har väl ingen större chans på totalen där då det får bli linje hoj på tempona men som sagt fokus på form för stunden.resultaten får komma senare om vi nu inte får resa då får det bli myyyyycket senare.Resan är ju ett kapitel i sig men denna gång har jag i alla fall cykel med mig så nån seger 2013 ska det bli det har jag bestämt :)



4 kommentarer:

Samuel sa...

Mkt fina hojar!

Janne.J sa...

Tack Samuel!Men du är nog lite kung av lätt cyklar så till din nivå är det en bit kvar till.Att det sedan är bena som kommer styra resultaten tror jag nog vi båda vet.Gillar verkligen o följa din strävan mot toppen.

Lycka till!

Samuel sa...

Att det är den som sitter på hojen som det hänger på vet vi ju om, men en fin hoj skadar ju inte:-) tack för stödet! Får hoppas att jag lyckas komma upp i bra nivå under året, vi sliter ju alla rätt hårt för det..
Lycka till själv och hoppas att allt med resan går bra:-)

Manne sa...

Nu när man haft nöjet att beskåda hojarna på närmare håll IRL så kan jag inte annat än bekräfta att dom superfina :-)