lördag 27 april 2013

Hammarö GP!

Vet inte riktigt hur jag ska tycka om min prestation.Hänger med bra men väl i vinden så dör bena rätt fort.Var i spets ett par vändor men  på fel ställen för att gå all in i kurvorna.Nått som jag verkligen suger på är att hålla position. Är på tok för snäll i kurvorna när jag är där framme så då har man snart halkat ner  i fältet.Väl ute på sista varvet så spricker det även framför mig trots att åtminstonde inte jag tycker att det går för fort.Och när jag väl rundat ett gäng så är luckan rejäl.hmm blir förste man bakom täten men inte så kul o köra om typ 20-30.Men som sagt landsväg handlar lika mycket om att sitta rätt som att ha starka lungor o ben.I morn är sista chansen o få till nått vettigt här på hammarö.

pallen


1 116 LINDBERG Per CK Master 55:21
2 131 STILLFORS Andreas CK Wänershof
3 173 KARLSSON Joakim FK Trampen

Inga kommentarer: