tisdag 23 april 2013

Vårens Race!

25-28/4 hammarö 3 dagars

Aningen för platt för min smak men breda fina vägar och att jag fått låna tempo hoj gör att det kan bli riktigt skoj.

5/5 Lidingö MTB

Hade inte tänkt köra, men banan lär passa min helstela cykel som handsken.
Att få ett långlopp i bena innan cupen drar igång lär ju inte skada heller.


 2013-05-11 Billingeracet 2013

Kom direkt från ett hårt läger i Italien förra året helt utan träning i skogen med stel gaffel på det.Bland dom sämre loppen förra året.I år borde jag vara hyggligt förbered och nu med dämpad gaffel.Behövs för min del på denna tuffa bana.


2013-05-19 Klippingracet Säter Bra med ett kort MTB lopp nära hemmet.


2013-05-24 - 2013-05-26 Borlänge Tour

Hemma loppet som jag kan varje meter utantill hoppas på att kunna utmana om pallplatserna.

 2013-06-02 Nya Långa Lugnet

Härligt att det gamla nya lågna lugnet är tillbaka.Ska bli kul!

2013-06-06 Nationaldagstrampet/fondo
Loppet går i och runt södertälje,ett grandfondo med lagom hårt motstånd.
Körde förra året.

 2013-06-07 SMACK Arlanda Test Track Race
premiär på detta lopp för mig

 2013-06-08 Luma GP

Körde för två år sedan och tog ledningen men la mig sedan  i första kurvan nu ska det bli revange. :)

 2013-06-09 Falkenloppet

Fint lopp som brukar dra fler åkare i H40 än  på SM

 2013-06-20 - 2013-06-22 Solleröloppet

Vettetusan hur många starter jag har i detta lopp men nog är det över 10 st.En härlig midsommar tradition.


Lite skönt att ha ett välfyllt program nu då jag tidigare mest gått o hoppas och få göra vår adoptionsresa.Är inte så mycket jag kan göra för att styra den så lika bra o hålla sig sysselsatt fram tills vi får vårt efterlängtade samtal.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Janne!

Värm upp inför Lidingö MTB med att köra lvg på Crescendos Carrera Bicycling Vårklassiker den 4/5! 9 mil och lagom bra motstånd!
/Göran, Crescendo

Janne.J sa...

Låter trevligt göran.Tack för inbjudan sånt värmer. Men en hel stockholms helg här under våren får jag nog nöja mig med.Lär umgås lite med familjen med. :)

Hoppas vi ses ändå.