tisdag 23 september 2008

Bluesbrothers!!!

Att det finns kriminella element i borlänge är ju ingen större nyhet men efter den här bilden så kan man ju tycka att det börjar gå lite väl långt.Nu när det har börjat sprida sig till cykelklubben också.

Den högra killen sa så här enligt säker källa,syns det om jag har pickan nerstoppad här i byxlinningen.

Historien är helt sann även om personerna på bild hävdar motsattsen

På lördag får jag väl äta upp detta skvallrande då det först väntar 12 mils träningstävling(tct-avslutning) och därefter fest på kvällen.

Över till nått helt annat.

Vissa dagar hatar jag mitt jobb då jag får stiga upp 04.30 eller jobba till 06 på morgonen.

Mitt jobb gör ju dock också att jag då och då får sådana dagar som jag hade i dag.
Hoppade på hojen 08.30 i smedjebacken och begav mig av bort i morgondimman.
Solen hade dock redan börjat visa sig så jag hade gott hopp om värme.
Och varmmare blev det riktigt gött må jag säga.jag tog en tur över björsjö och vidare över ludvika-saxdalen för att landa vid grangärde musteri för en kopp java.
Var lite skeptiskt till stället och nån riktig höjdare var det ju inte men värmen i luften gjorde ju en på gott humör.

Väl tillbaka i smedjebacken så har jag tur och det är lugnt på jobbet så jag slår mig helt sonika ner framför tvn o kollar in Lindgren o grabbarna som kör U23 VM tempo.
under programmet får jag ett mycket glädjande besked då samuel på stevens har min nya crosshoj och att jag kan få den redan i morgon.
så nu väntar ytterliggare en trevlig dag för min del med ny hoj o sedan crossrace på lugnet. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte pickan utan picken jag lägger till rätta. Inte lätt få plats med paketet när man har en som hänger långt neranför knäna normalt....

Janne.J sa...

Ja då fattar vi varför din så söta flickvän ser så glad ut jämnt.