måndag 22 september 2008

nytt pers!


Jag brukar kolla pulsen då o då för att se om jag är övertränad eller inte riktigt frisk.
Har jag mer än 10 slag över normal vilopuls så är det bara o ställa in allt vad träning heter.
Idag fick jag i alla fall ett gott besked som visar att jag tagit ett steg åt rätt håll.
Min hitintills lägst uppmätta puls idigare har ju varit 31 så dagens 29 var ett trevligt besked.

Pulsen uppnåddes efter 10 timmars sömn och vila under gårdagen.
Så i dag är det bara på det igen.

Har precis klarat av morgonjoggen och nån timme efter frukost väntar testcykeln på att få sig en omgång.

Tillslut- ni måste ju förstå att jag lär ligga i med sådana kompisar som jag har sedan team claeson tiden.

Björkman spöade ju mig förra helgen på sista chansen.
Och igår så vann Björn Engström svealands linjet i H30 med Jonas Ericsson som tvåa.
Alla tre gamla team claesonare.
Sedan har vi ju tokstarke Christer Olsson som är riktigt på gång.
Han ringde direkt efter lördagens tempo och ville veta elitklassens tid på banan så att han kunde åka dit o försöka slå tiden till veckan.
Skulle inte förvåna om han slår tiden också.

Så ni förstår ju man vill ju inte vara sämst i kompisgänget :)

Inga kommentarer: