lördag 20 september 2008

Jävla bildrulle!!

På väg till Svealands tempot så hamnar jag bakom en sån där vägpolis i keps.
Han körde i 40km/h och när jag försökte smita förbi så la han sig sonika mitt i vägen.
Han hyttade också med näven så han fick fingret tillbaka.

Jag låg på rätt bra annars på vägen dit.
schhhh :)

Nu gjorde det ju inte så mycket med den dryga gubben för jag han ju med o jogga 15min innan jag skulle starta.

Det kändes riktigt bra i början(var nog mest för att det var så lätt åkt)
För när backarna kom så var det som och sparka en död gris i röven.
Jag parkerade helt enkelt så fort det gick uppför.
Jag hade hinkat kaffe hela vägen upp till Leksand så jag hade i alla fall en fin kaffepuls under loppet och snittade 174 i puls.
Vart 5:a i h40 så det var ju inget resultat att tala om.
Men det är ju så där,ibland så har man bra ben och ibland inte.
Jag vet ju ganska väl varför jag inte hade det rätta trycket i dag så jag får ta det som en bra genomkörare.
Planen är för närvarande att köra hårt för och släppa upp formen när croscupen startar.

Inga kommentarer: