torsdag 18 september 2008

Nä int ä ja bitter ja int!!

Såsom dom flesta säkert räknade ut så skämtade jag lite i förra inlägget.
Nått som ändå är sant är att hojarna är till salu.
Men det är ju mest för att kunna skaffa nytt.
En ny stevens cross är ju redan på ingång.

Och i går när jag gästade träningscrossen i falun så hade min kompis rätt jag sög rätt rejält men i för sig så fanns det ju fler som typ svenske långloppsmästaren(bleckur) som också sög för dagen (på en mtb i och för sig).
Vi hade sällskap bitvis långt från dom snabbaste gubbsen i täten.

Jag är oerhört glad och tacksam över den framgång jag haft i år men om man suger eller inte är ju alltid relativt.

Typ jämför jag mig med Tomas Löfgren som vann första heatet i går så suger jag ju.
Eller med den uberstarke fredrik Ericson så suger jag då verkligen rejält.

Ska föresten bli rugigt skoj o få se vad grabben kan göra på VM.

Jag vet inte om det är en eller flera som gilar o skriva bitska kommentarer på mina inlägg ,men för min del gör det ingenting hellre en bitsk kommentar än ingen kommentar.

Bara det att denna person söker sig till min sida och läser för att sedan tänka ut en så djuplodande kommentar känns ju som en ära.

Så visst suger jag men tydligen med viss stil annars så skulle ju ingen villa läsa eller vilja följa mitt lilla liv.

Så den soom orkar eller har lust fortsätter o följa mitt stretande mot bättre resultat.
Allt är ju givetvis friviligt så tycker man att jag suger för mycket så är det ju bara att klicka sig vidare.
HOJ!

3 kommentarer:

Johan sa...

Tack för gratulationen och grattis själv till framgångarna i sommar och speciellt på MTB och SM-titeln.

Fortsätt med din underhållande bloggning. Finns alltid någon bitsk person av dom hundratal som läser, och det är alltid den person som skriver kommentar så länge den får vara anonym vill säga.

Janne.J sa...

MMmm anonymitet är verkligen tufft.

Mycket tuffare o vara anonym och prata strunt än o behöva stå för vad man säger när man pratar strunt.
Hade gött!

Anonym sa...

Hoppas verkligen inte att du suger, för jag tror inte syrran skulle gilla att du gått och klivit ur garderoben ;)

Ha det gött och hälsa syster yster.

//Göte