onsdag 17 september 2008

De blir nog Fia utan knuff i framtiden.

Enligt någon på veteranklungan så suger jag på landsväg så nu tar jag och säljer ut allt vad jag äger o har på cykel.

Jag har fått höra saningen så det är bara o bryta ihop o gå vidare.


Stevens carbon mtb 8,8kg
stl 17,5
frm airway gaffel
Ny oanvänd ram 28000:-

Min tävlings racer också ultegra carbonhoj med aero sadelstolpe
utan hjul eller med spinergy rev x hjul
stl 58 utan hjul 13000:-
med hjul 15000:-

ridley crossbow med carbongaffel
Crossen säljes med ultegra hjul.
Dura ace bakväxel övrigt ultegra.
utväxling fram 42-30 bak 12- 25
stl 56 6000:-




Eller köp hela skiten så ska ni få ett ruggigt paketpris.
mitt nummer 073-6487795

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm, hur tänker du nu?

Anonym sa...

Skojar du eller? Bästa säsongen hittils ju! Skit i vad folk skriver, speciellt annonyma. (dock inte det här då)