fredag 19 september 2008

fan det gick ju bra att sälja cykel via min lilla sida.
Redan 24tim efter utsättning så är nu crossen såld.
Har även denna gamla cross raritet ståendes i garaget.
Gängorna började bli dåliga på denna ram så jag har fått den svetsad och omborrad.
stl 58 carbongaffel sadelstolpe och framväxel ingår.
1500:-
ring 073-6487795
.

Träningen då jo onsdagens crosspass gjorde mig rejält slut så i går vart det bara ryggläge.
Har funderat både hit och dit hur jag skulle göra med crosscupen.
Helst nu när ja nu får en ny cross också.
men i går kom jag på hur jag gör jag satsar på veteranklassen och gör därefter nått gästspel i prestigeklassen.

loppen är ju bara på 40 min så bara i med lite snabb energi och sedan försöka hänga på dom snabba killarna..

Då är man ju i alla fall rejält uppvärmd när andra racet startar :)=

Kul ska de bli.

1 kommentar:

Elias Thalassis sa...

Καλημέρα σας εύχομαι ΥΓΕIΑ από Χαλκιδα Ελλάδα - I wish you good morning from HEALTH ChalkisS-Greece