lördag 26 januari 2008

27000 tramptag!!

Jag har ju yrat om hur bra jag äter.Men även fantomen lämnar dom djupa skogarna.
Så i dag vart det en kebab tallrik och en jäteskål med snask :)

Dubbla intervall pass i går avslöste i dag lite lugnare träning, då jag som vanligt mötte upp falugänget o fikade gustavs.
Dagens pass vart 27000 tramptag, de mycke tokigt man hinner fundera på :).
Det var dock mycket nära att det höll på gå riktigt illa vid ett tillfälle under dagen.
Cykelgänget kommer i en vänsterkurva och möter en bil som får bredställ men som tur var hinner han häva sladden.
Han kunde ha svept med oss allihopa om det hade velat sig illa.Så där kom vi undan med blotta förskräckelsen.

Kollade på cross VM när jag kom hem och vart lite besviken då våra junisar kom rätt långt ned i resultatlistan.Men det är väl inte optimalt och köra VM när man inte tävlat alls på 2 månader. I morn blir det dock trevligt o se eliten.

Till sist: Det har varit lite rabalder över att det nystartade laget Rock Racing
Har tagit in några doping misstänka åkare.
Team managern har ju gått ut med att dom skall bli välderns bästa lag till år
2112.
Det jag undrar tror ni eller nån att det går att bli välderns bästa lag utan dopade cyklister?
Det tror då inte jag(inte ens då).

1 kommentar:

Anonym sa...

fortsätter det så här i cykelvärlden så blir nog världens bästa lag just dom som inte dopar sig för alla andra lär ju försvinna i kontrollerna med tiden !
Skönt att se att du också är mänsklig och gör snedsteg i näringskedjan :-)
/henke