lördag 5 januari 2008

Jag mötte Lassie!


Gårdagen gick riktigt bra, började dagen med ett 60 min testcykelpass för att sedan bege mig ut för löpintervaller körde 10 st x 2min alltihop runt 170 puls.
Kändes kanon o få ett sådant pass trots att jag var sliten efter fm passet.
I dag dock startade jag i mörker(08.00) för o hinna upp till falugänget som brukar åka till gustavs o fika på lördagar.
Tyvärr så missade jag dom då jag kom 3 min över 9
Så det var bara å hasa ned i tempo ställning o försöka köra ifatt.Efter 20 min ca så hade jag i all fall lyckats. Smög upp bakom dom o skrek hej.(Dom vart lite skärrade :)

Gött me fika

Vi trissade lite mot slutet.Jag tror Tommy vart lite trött :)

PÅ väg hem från Falun så morsade jag på öijer som kom i motsatt riktning(därav rubriken) :))
Hemma igen här bor jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, att fika ser faktiskt inte så roligt ut som vissa vill få det till.

Janne.J sa...

Dom tränar som galningar under veckorna så det var ett trött gäng igår.
Try it you might like it. :)

Anonym sa...

Fika såg trist ut. Det ska jag nog aldrig pröva.

Anonym sa...

Snyggt emd mycket bildet janne , synd att jag får blogga från jobbet just nu då vårat internet är borta i skogen där jag bor annsr hade jag gett dig en match i bollkorts sm !
Riktiga pass du kör din träningstok !
/Henke