lördag 12 januari 2008

Äääh jag skiter om andra är duktiga i dag!


Jag jobbar natt denna helg så när jag klev upp vid 12 snåret så såg de ut så här.
Hade väl tänkt köra lite onödig distans i dag så när jag såg det eländiga blöt snöandet(+1) så vart valet lätt.
Jag låter helt enkelt musklerna vila o växa sig starka och vilar i dag.

Andra pratar om min och för all del deras vikt med.
Men en som inte behöver fundera på det är Magnus Darvell för han har gått o blivit lett. :)
Det är bara o gratulera det ska bli spännande o följa denna sköna speciella kille.


Kikar lite på slalom medans jag skriver och snacka om coolt namn på en av tjejerna
-Carbon.

Tränar man inte så finns det ju tusen andra saker med cykel man kan hitta på så jag roade mig med o förlänga bakskärmen(jag gillar när folk vill ligga på min rulle)

Eftersom jag fyller 40 i år så
Fick jag också höra av min sambo att hon bjuder mig på en 2v utlandsresa i mars.
Det får bli en sista minuten nånstans där det är varmt.

Inga kommentarer: