tisdag 29 januari 2008

snart e de midsommar!


Man kan ju tro de om man se bilden.
Men även om det framkallar en hel del ljuva minnen så är det många pass som skall genom lidas.
Som förra veckan då jag skrapade ihop 22 tim.
Har även kört på med kort korta intervaller denna vecka
men i och med arbetet börjar i morgon så passar jag på o lägga in två dars vila.
Gymmade o simmade även idag och fick mig en syn jag sent skall glömma då två kvinnor med långa kjolar o huklen på huvudet körde testcykel.
Kan bli en intessant syn i damklungan till våren :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Elit 22 h , fet motionär 15h , det är skillanden på dig och mig och då hade jag ändå min hårda vecka förra veckan :-( snyft du kommer slakta mig i sommar janne
/ motionären

Martin Wenhov sa...

Hej Janne! Jag är en av dom som du kommer att slakta i H40 i sommar. Jag hade hoppats klättra några pinnhål upp till denna min andra säsong i långloppscupen men med sådana som du så startar man i princip en placering längre ned. Jag är övertygad om att Tommy, Rolf, Peter N (som kom starkt i slutet av säsongen) och de andra får väldigt svårt att hänga på dig.

22 timmar är respekt! Dessutom så verkar du ha en bra balans mellan olika idrotter och även kvalitet/kvantitet + att kost och övrigt ser stabila ut.

Lycka till i fortsättningen med träningen så ses vi kanske på tävlingarna i vår. Jag får också tacka för inspirationen med din blogg som resulterat i att jag nu också publicerar min träningsdagbok på nätet.

Ha det gott!
Martin W

Janne.J sa...

Vilken härlig kommentar martin.
Tack för den.
Det ska givetvis bli både spännande o kul med den nya klassen.
O givetvis så ses i vår :)