tisdag 15 januari 2008

De går år rätt håll!!

Gårdagens testcykel pass gick lite sisådär då pulsen var svår o få upp till den tilltänkta tröskeln.
Skarvade som vanligt vidare och denna gång med ett sim pass.

Dagens andra pass går oftast bättre(kroppen har kommit igång)o så var det i går med.
då jag tidigare haft det kämpigt med o hålla 45sek på 50m intervallerna så höll jag mig nu under eller på 45 sek.

Den positiva känslan fortsatte även i dag med först 15x15x60(testcykel)för att lite senare springa ett pass med 30x30x20 löpningen tog 30 min och snittpulsen låg på 157
(180 max)
Det som känns mest är att återhämtningen emellan är mycket bättre.

Vikt är egentligen av mindre vikt så jag väljer att redovisa fettproc som även den gått ned 1/2 proc(målet är att ligga på runt 10 % till våren)

Det är lite lurigt o få till foton nu när jag mest tränar själv.
Men idag så tog jag helt enkelt o haffade första bästa person så fick den fota mig :)

Det är trevligt att min nya klubb har en hederlig gammal klubblokal.
Inbillar mig att det blir en o annan samling där fram över.
Det fina är att den också ligger på gångavstånd från där jag bor också.

I morgon så fortsätter jag med löpning snabbdistans och sedan gym o ytterligare ett sim pass.På torsdag som är min sista lediga dag denna vecka så är det äntligen dax för långpass med gött fika :)

Eftersom Bylund(östersund) tycker jag skall vara lite tuff så.

För er som såg idrottsgalan igår.

Var det fler än jag som tyckte att Claes Malmberg var var grymt lik en annan
Göteborgs cyklist(som är rätt mycket i ropet för tillfället)(tihi)

1 kommentar:

Anonym sa...

Försökte ringa dig i dag och ville prata lite skit men nu när du kör i ELIT så är du väll för fin för att svara och prata med en vanlig sopig senior cyklist !!
Hi HI nej då jag gillar dig ändå janne för jag vet att du hade mobilen av bara för att du tränar så in i helvete
/Henke