söndag 13 januari 2008

Lätt som en plätt!

I dag så så sken solen så de var bra mycket trevligare o bege sig ut.

Jag hade styrka på programmet så jag begav mig till skräddabacken för lite backinterall 5st vart det från rondell till topp på tyngsta växeln.

I Säter(för ett par år sedan) var det nån galning som kopplade på en kärra och lastade på däck på den o körde i backarna med.
Själv så tycker jag att går nog tungt ändå.

Skarvade sedan vidare med ett bodybalance pass i Maserhallen.
(jag o 20 damer)så lite tupp i hönsgård var jag där.:)
Hur som helst så är det ett bra nedvarvningspass med mycket stretch.

På väg hem så ringde Tommy Ollsson(trosa vagnhärad)
o vi kom överens om o göra en gemensam beställning av ny MTB gaffel.

FRM airway 85 ssv tricarbon

o fin fina 1150 gram väger skönheten.


Bara hoppas nu då att jag blir av med fox gaffeln som kommer med hojen.
Nån som behöver en?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej ingen fox behövs men väl en FRM =D
Det har jag dock formodligen inte råd med...

Hur lätt blir MTBn nu då?

Janne.J sa...

Utan pedaler o flaskställ så ligger den väl runt 8,5kg.
Vi får se när den står färdig :)

Anonym sa...

Ja jag hars agtd et förr och sägerd et igen Janne j = viktens mästare !

Anonym sa...

Det är imponerande vad utvecklingen har gått framåt med lätta material, 8,5 kg helt sjukt. Min Lvg "hojk" väger 8 kg.