måndag 17 december 2007

Betapet o Rocky!!!!!!

Jag skäms lite att det inte var så som bilden visar,utan idag var jag mer lik Ivan Drago :)


Jag älskar utmaningar. Och en ny utmaning är o bli så bra som möjligt på alfapet spelet betapet.
Man möter andra motspelare på nätet och får rankig poäng beroende på hur bra man är.

Börjar så som jag själv tycker nå en hygglig nivå.
Så gillar ni o spela alfapet så logga då bara in på Betapet.se

så ska ni få er en omgång :)

Mitt alias är såsom min hotmail: cykeltok

Dagens träning kördes på löpband.(ja jag är en vekling som inte är ute o springer)

Jag sprang 1 minuters back intervaller och peakeade 181.( på sista intervallen av 10)

I morgon för det i alla fall vara slut på fjollerierna, så då blir det distanspass med start 07.00( för att hinna köra innan jag börjar jobbet).

1 kommentar:

Johan sa...

Vi hade bara 3 plusgrader här på Östgötaslätten men Jonas och jag tvingade oss ut i kylan iaf och körde. Det finns inga dåliga väder bara dåliga ...........
// Johan

http://johannordqvist.blogspot.com