lördag 15 december 2007

Gäsp!!

Jag är inlåst denna helg när andra är ute o kör distans(suck).
Jag jobbar altså denna helg, men på torsdag så är det slut jobbat för detta år.
Jag börjar inte jobba igen förrän den 5/1.

Vad passar inte bättre än att kolla prylar och drömma hur snabb man skall bli :)
I går beställde jag i alla fall ett nytt x-treme hjul.

Mitt treekrade vindcheter var jag tvungen att reklamera och jag har väl gått i funderingar om jag skulle prova deras aeromax 90mm treekrade,men så blir det inte.

Jag är ingen fartfantom vad det gäller tempo så jag bytte till mig ett Blade 83mm hjul i stället.
Så då kan jag använda det både på tempo o linje.

Blade x-treme hjulet är trots sin fälghöjd löjligt lätt 605g.
Så det ska bli spännande o få prova fram till våren.
Fasen va läckert det kommer att bli :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mannen med värst prylar !!!