lördag 29 december 2007

Jag åkte upp till Falun för att få lite sällskap på dagens distans.
5 timmar vart det i bra fart.
Min snittpuls låg på 144(178max)
Grabbarna var Magnus Darvell(som var starkast)Henrik Öijer(som hade snyggaste hojen :)Oscar Ekstam(som hade bästa bakskärmen)Klas Kullman(hade det intressantaste skvallret för dagen.)

På väg upp så sprang det här gänget över vägen

Farbror polisen tyckte att jag körde alldeles för fort :)


Öijer hade en bra taktik för dagen dra lite o attackera mycket.Vilket han lyckades
bra med.

Efter mycke vel fram o åter så vart det tillslut en stående mackfika(öijer vägrade dock o cyklade nervöst fram o åter utanför)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du cyklar med svenska eliten du kör i elit , dus er ut som en elitåkare , faan janne jag är inte avundsjuk .....inte alls.....
/Hulken

Anonym sa...

Det kaffet satt faktiskt fint =D
Imorgon kör vi igen, 3timmar ungefär.

Anonym sa...

Jag ser att du inte ligger på latsidan när det gäller träningstimmar på "hojken", hur många timmar innehåller ditt dygn?

Jag själv tränar endast 4-5 timmar i veckan, jag har lite ångest över hur lite träning det blir men man får vara glad för det lilla.

Gott Nytt År!!!