måndag 24 december 2007

take et easit


Dagens rubrik passar både för dagen då julfirande och gårdagens så kallade distanspass.
Som vanligt så var det väl inte vad man kallar distans fart kanske mer som långloppsfart då öijer efter nån timme tog tag i taktpinnen o jag o darvell fick gömma oss bakom så gott det
nu gick. ;)
Eftersom mina skor blivit kvar på jobbet så fick jag lov o köra odubbad cross och det var ingen lek direkt då vi mest körde grusade vägar med isgator på.
Men som öijer skriver så lyckades jag hålla tungan rätt i mun o hålla mig på bena.

Efter ha vunnit en skyltspurt(vet inte om det var nån annan än jag som spurta ) så fick det vara bra för min del.(gårdagens 4 tim satt i bena och energin började sina)

Stannade dock o light fikade(the o pepparkaka) så sista biten hem vart behagligare.Passet landade dock på 5 tim och 137 i snittpuls.

Tyvärr inga foton från gårdagen men nu har jag i alla fall köpt en digitalkamera åt min kära.
Så kanske jag kan låna den nån vända framöver.
Ha en god jul på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL på dig janne !!
Träna inte ihjäl dig under nästa år :-)
mvh Hulken

Janne.J sa...

De samma henke!
Man måste ligga i om man ska hålla sådana ungtuppar som du bakom sig =:)