söndag 9 december 2007

Ja tror på tomten!!


Det värsta jag vet är att inte få träna.
Vila är jobbigt och man vet aldrig vad som kan hända.:)
Så i stället för att gå till en trollpacka eller nått annat medium så drog jag iväg till borlänges gammelgård på lite hederlig julmarknad.
Höjdpunkten på besöket var mötet med tomten och givetvis så passade jag på o önska mig nått.
Jag säger aldrig vad det var jag önskade men det har nått med cykel o göra i alla fall :)

Skönt nog så är vilan över i morgon då jag ska bege mig till romme alpin för o prova fara upp till deras toppstuga ett par vändor.
Det borde göra så jag blir av med den värsta abstinensen.
Om inte annat så är jag ledig fram til fredag så till dess så.
tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

NÅåå hur blev det med den där nya sponsorn ?? Ärd et något på g lr ??
Nyfikenheten har inte slutat !

Over and out /henke