lördag 8 december 2007

In i kaklet !


Nu när crosstävlingarna är över så gäller det o fundera ut nått underfundigt jävulskt bra program så att man kan dominera precis så där mycket som man bara drömmer om :).
Mitt sätt får bli att köra korta dubbla pass på mina lediga dagar.
Och att fortsäta jobba hårt med mage o rygg träningen.
För övrigt så ska jag försöka variera mig så mycket jag bara kan.
Allt för att bli så allround tränad som möjligt.
Det får bli blandat med löpning,testcykel,corepass,gym,simning,skidor,skridskor.

Med all den tid som jag lagt ned tidigare på cykel så tycker jag själv inte att jag fått ut tillräckligt mycket utav all träning.
Men jag är bra på att mängdträna o fortsätter med det, så med lite smärre justeringar så ska det nog gå åt rätt håll.

Som sagt så länge det finns liv så finns det hopp.

Gårdagen kördes först ett kort intensivt tct pass sedan så vart det lite crawl i simhallen.
I dag så vart det dock lååångt o lugnt, 6 tim skrapade jag ihop med 135 i snitt puls.

Inga kommentarer: