onsdag 26 december 2007

energikick!!!!!


Även om mina tår inte är så fina så är min vinterform hygglig 13,5 I fettprocent visar vågen.

Gårdagen började jag med att köra 90 min testcykel för att sedan bege mig till svärföräldrarna för lunch.
Hungrig som jag var så nappade jag tag i en skål med små chokladkulor som smakade kaffe.Efter ett par nävar så fick jag dock reda på att det var riktiga kaffebönor i choklad.(så jag vart rejält koffeindopad)
Tanken var att bara springa hem från svärföräldrarna men när jag väl gett mig ut så gick det så löjligt lätt(koffeinet)att jag körde på i
60 min(155 i snittpuls)Jag fick till o med ideer om stockholm maraton(dillerium :)

I dag så körde jag också dubbla pass först testcykel 15x15x60 snittp 167
För att sedan bege mig till simhallen för 20x 50 m ca 45s per intervall.

På julafton fick jag dock träffa tomten

Min kära sambo hade övertäffat sig själv då hon köpte först en golvfläckt till mina testcykelpass.Sedan en brevvåg för mina cykeldelar.Sist men inte minst en personvåg med både fettproc o vattenproc.




Här en bild på min underbart vackra och oftast snälla sambo :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att nån kör hårt över julen... Kul med mycket kort!

Anonym sa...

mm ska försöka bättra mig med den delen (foton)
:)
janne.j

Anonym sa...

Janne J viktens mästare och prylarnas kung !

/ Henke