söndag 2 december 2007

Halloy!!!!


Jaha första dagen avklarad av tvådagarstävlingen i göteborg.
gick väl inte riktigt som jag hade hoppats och jag vart varvad efter 53 min körning.(av 60).Kom 28 av ca 50 så ungefär i mitten som vanligt:). Hade en hel del problem med växlarna men problem får alla helst som vädret var i går då det regnade och banan var mycket av en lervälling.

Det är dock riktigt kul och omväxande o köra i sådan teräng ibland.
Vi startade våran färd ner hit redan 0600 så det vart en lång men trevlig dag då vi efter loppet och diverse surr i dusch begav oss till vårt boende hos min fd arbetskamrat Juhani Blomfjord.

Vi åt en tre rätters middag på ett italienskt ställe därefter vart det lisebergs julmarknad, innan vi slog oss ned i soffan med lite chips o godis för o titta på en film.

KLockan vart efter 12 slaget innan man äntligen fick krypa till kojs så det vart en lååång dag.
Skönt igår i alla fall var att våra elit guys körde bort tjecken från pallen.

Vi får föresten trevligt sällskap hem jag o Tomas Löfgren då världens bästa cykel kommentator Roberto Vacchi gör oss sällskap hem i bilen.
Det har sina fördelar o vara Borlänge bo :)

Inga kommentarer: