måndag 3 december 2007

Snipp snapp snut så var sagan slut!




Min medresenär Tomas Löfgren stretar också på upp för backen,tyvärr så dubbelpunkterade han lite senare.


Ja då var det roliga slut för den här gången.Längtar fan redan till nästa cross säsong:).
Nådde inte riktigt upp till dom reultat som jag hade hoppats på men det spelar mindre roll då allt runtomkring var så jädra kul.
Och att undgå varvning med två meter på söndagen kändes som en liten seger för min del.

På vägen hem höll vachii låda i bilen så resan hem gick ovanligt fort.

Nu var det dock några saker som gjorde mig mindre glad denna helg.

mitt carbon framhjul sprack efter typ halva loppet så jag fick lov o ta det lite lugnare o inte stå upp cykla.
Och ca 21.00 på väg hem så blir jag stoppad av civilbil som ger mig 2000 spänn i böter.
Jag körde tydligen i 105km/h på 90 väg.

Jag citerar vachii på det- fan man joggar ju i 15km/h

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du janne , du skulle ha en bil som jag har , det finns bara fördelar med den , man åker billigt , den är så ful att ingen vill sno den och till sist den går inte så fort som 120 och då slipper man böter :-)
/Henke

Janne.J sa...

är den till salu :)

Anonym sa...

Tjenare Janne
Tråkigt att du fick böter, men han där bak pratade väl så mycket och fort så att du bara hängde med i tempot:-)Synd med fälgen, men den såg lite sliten ut. Hur sprack den?
Bilderna blev hyffsade för att vara tagna med en gammal mobil.
Ha de gött.
/Blomman

Anonym sa...

Ja jag kom på det att jag glömde ju o skriva vem som hade fotat-tack
Fälgen sprack mitt i längs med o halv fälgen vart sprucken så den har nog gjort sitt.
Och angående farten så blir det bra vi skyller på vacchi :)
Janne.J