söndag 30 december 2007

Årets sista pass!


I dag så var vi hela 13 st vi postenparken vid start.
Skönt nog så var många rätt trötta(även jag)så dagens pass vart bra mycke lugnare än i går.(skönt)
Dagens 5 tim genomfördes med 125 i snittpuls.

När nu året är slut så är det väl dax för en liten sammanfattning.

Jag hade bland annat som mål att vara topp 20 på finnmarksturen.
Jag klarade det precis o vart 18:e man
Jag klarade även av o bli tvåa i borlänge tour och trea på långlopps SM så på mountainbike får jag väl säga att jag fick full pott på dom tre loppen jag körde i år.

På landsväg var det dock mer kaosartat med klubbbyte mm
Men en 3:e plats på både granheds 3dgrs o söderhamn 3dgrs får väl ses som ok.

Jag skriver träningssdagbok och med dagens pass så har jag skrapat ihop ca 1486 mil
och antal träningstimmar har blivit 687.

Nyår kommer firas i hemmet med min sambos bröder o systrar.
Så det blir säkert en trevlig afton(dom brukar liksom inte spotta i glaset)

Så det blir säkert intressant.

Så nu blir det 2008 innan vi hörs igen.
Så sköt om er o
Ha
ett

GOTT NYTT ÅR !!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år Janne
Dagens pass verkar som om jag till och med hade kunnat orka vara med på :-)
Grymt med mycket folk !
Ha det gött
/ Hulken

Anonym sa...

Tjena! Vägde in i morse på alldeles för många kilon... Dags att börja deffa så att man kommer ner i önskad vikt nångång. Har du nå bra defftips?

Janne.J sa...

Hej Daniel!
prova och käka mindre med kolisar och mer omättat fett.
Och det självklara träna :)

Anonym sa...

vad gör du din karlslok ....uppdatera så det finns något vettigt att läsa på detta jäkla internet
/henke

Anonym sa...

nästan 1500 mil är imponerande och timmarna!!
intervaller till våren och du kommer bli en raket!! Keep up the good work

/patric bylund