tisdag 18 december 2007

Hissa eller dissa!


Jag inbillar mig att det är en o annan som läser min sida men förutom Henke(kopparbershulken)så är det väldigt få kommentarer?

Så nu ger jag er som läser(om det nu är några)
Hissa eller dissa på bara.

Kom gärna med nått konstruktivt som typ vad jag borde skriva mer om eller helt enkelt vad gillar ni att läsa om i en blogg.

På dagens pass så var det relativt myggfritt.
07.00 var det -9.
Så på med tidningar innanför skoöverdragen och lyse på hojen.

Redan strax efter 8 så började det dock o ljusna o lite senare kom solen fram.
Fick dock ta o hoppa av hojen o löpa ett par vändor för att få igång blodcirkulationen lite bättre i fötterna.

Vid 10 snåret så unnade jag mig dock lite värme o en fika.
Och som vanligt så höll jag värmen bra mycket bättre efter detta stopp.

Man förundras ofta över årtidens växlingar här i Sverige hur vackert det kan vara.
Allt från höstlöven och till som på dagens tur.

Dom nylagda blanka isarna på sjöarna(man blir sugen på långfärdsturer)eller dom övervintrande svanarna som sakta gled fram i en å.
Allt såååå fint =)

9 kommentarer:

Johan sa...

Alla bloggar är olika och din är unik på ditt sätt. Fortsätt skriva om dig och din vardag. Underhållande att läsa när var och hur du tränar =)
Ibland på löparbanan, ibland jagandes en buss, ibland med falugrabbarna, ibland i bassängen,ibland med skridskor etc etc.
Ser fram emot att läsa om din framfart i elitklungan i sommar...
Kör Hårt!
// Johan

http://johannordqvist.blogspot.com

Anonym sa...

Fortsätt vara dig själv Janne. Du vågar sticka ut hakan och ha åsikter och det är väldigt underhållande.
Hur du hinner med så många och långa distanspass är också imponerande, Alex måste vara en väldigt förstående sambo.

Anonym sa...

Måste bara hålla med om att det är intressant läsning, och senaste inlägget måste jag hissa. Nästan helt utan särskrivningar ;)

Anonym sa...

Jag brukar vara in här i mellan åt läsa. Ett tydligt tecken på att det är läsvärt är ju att man återkommer tid som tätt.

Anonym sa...

Tack grabbar det värmer.
Dave-jag erkänner jag sov en del på svenskan
Annars så man kan tro att alla ätit burkvis med peppar kakor :)
Janne.J

Anonym sa...

Tycker det är rätt kul att läsa om dina galna pass... Men kanske lite mer bilder som du tagit själv?

Anonym sa...

JAg finns ju här också och läser ju allt dus kriver minst 3 ggr ( samma dag )

HI HI HI

Vet hur tokig du är och tycker dus kriver bra , man skall väll inte anpassa sig så attdet passar sina läsare , gör det som du gör det nu så är det bra , men visst är det träligt när ingen kommenterar

hadet / kopparbergshulken

Anonym sa...

Jag vill läsa mer skvaller och smaskiga avslöjanden på din blogg Janne.

Du är ju på tok för pryd, det passar ju inte dig heller! Var lika rättfram och öpppen som du är i verkligheten.

; )

Anonym sa...

fy fan bylund de går ju inte :)
henrik feedback är aldrig fel.
O det lurade i alla fall några nya o göra ett inlägg :)
Janne.J